Lite bilder från veckan.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder. Vad som slår mig när jag tittar på dom är att jag ABSOLUT måste skaffa mig en bättre kamera. Suck...

Den här bilden är tagen på väg in mot Båstad. Det är väldigt fint där om kvällarna. Behöver dock en bättre kamera och renare fönsterruta för att kunna föreviga det...
På väg in mot Båstad södra (norr ut)


Passerar Glumslöv i 170 km/h



Såhär ser det ut i förarhytten på en X31:a (Öresundståg)
Bilden är tagen på Malmö C
Så här ser det ut i förarhytten på en X31:a


Någonstans på västkusten



Den här lilla rackaren såg jag under ett uppehåll i Alvesta. Hackspett?




På väg ut ur Varberg söder ut.



Även detta är på västkusten.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ser härligt ut!

Skulle gärna åka med nån dag...

2008-09-21 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0